Take it away, tråkis! (sagt och gjort)

Jag är en aningens aning förkyld. Varken huvud- eller halsont, så jag är knappast värd någon medömkan. Mitt största problem just nu är att jag överanvänder bindestreck när jag skriver på MSN. Sjukt irriterande, men jag tycker att det ger en så skönt pratig känsla. Faktum är att jag över huvud taget är rätt pigg på tecken som både - , : och ; (läs: bindestreck, kolon och semikolon). John sa en gång till mig att det bara är nördar som använder den här sortens litterära grepp (shit vad högtravande att kalla detta för "litterära grepp" men va fan...). Han erkände dock villigt sig själv som medlem i denna kategori av skribenter, och jag tänker att det inte är fy skam att sällskapa honom i det facket.



För jag gör ingenting i flera dagar;
 flummar somnar om och vaknar
Det är bara repetition,
repetition, repetition

(En liten hälsning till Hattis: JAG SAKNAR DIG!)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Majsis raring, jag tycker att du ska ta och pallra dig hit om du inte blir skidlärare. Eller helst om du blir skidlärare också men jag har fått för mig att du gillar det där med skidor en aning och jag unnar dig det. Det finns inte mycket att göra här heller, eller nu ljög jag bigtime, det finns ungefär hur mycket som helst att göra men jag och Anna är lite trötta och långsamma varelser ibland. Sedan föreslår jag att du blir vän med dgh på facebook. PUSS

2008-11-26 @ 10:47:55
Postat av: Majsis

FANNY MIN <3BLOGGBÄSTIS<3!!!

Herreguuuuuuud, du aaaaaanar inte hur sjukt mycket abstinens jag drabbas av nu när jag läser din lilla kommentar!!! :S Inte nog med att jag saknar både dig och Anna till döds (omg vad jag saknar er!), och inte nog med att jag så himla gärna skulle vilja leva Londonlivet, och inte nog med att jag håller på att längta ihjäl mig till Alperna, utan bortsett från alla dessa grejer så hoppar liksom mitt bloggarhjärta över ett slag när jag tänker på DGH... Jag har nämligen f o r t f a r a n d e inte läst sedan hon lösenskyddade :((( Jag ska nog skicka en liten påminnelse tror jag...

PUSS!

2008-11-26 @ 22:22:18
Postat av: Fanny

OMG Ja, gört!

2008-11-27 @ 09:51:37
Postat av: anna hatt

jag saknar dig med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 och jag alskar veronica maggio

2008-12-05 @ 17:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0