Den vandrande vålnaden bloggar igen

Nu har det gått typ en månad och jag känner efter lite värmande påtryckningar att det är dags att börja skriva igen.
Jag utgår från att alla ni (typ fem styckna) som läser den här bloggen vet vad jag gör om dagarna... men det lättaste är ändå att låta det första korta inlägget handla om vad som hänt sen sist;
1. Jag har tagit körkort!
2. Eeeeh?
Okej, ni fattar grejen?  Inte mycket händer, så därför är risken ganska överhängande att bloggen även i fortsättningen kommer handla om typ... Skagenröra (räkor + majonäs).
/Majsis


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vet du, du har fatt personifiera min och Annas sverigesaknad! Det ar fint. Vi brukar fantisera om att du ska komma akande upp for berget pa en motorcykel och saga "hejhej!".

2008-11-13 @ 14:12:16
URL: http://watchingthewheel.blogspot.com
Postat av: Majsis

Men gullisar då :) Ni må tro att jag saknar er också! Ni personifierar min kompisarsomdragitsaknad. Yes box.

2008-11-14 @ 14:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0