Så... MÄTT... men, måste... PLUGGA

Käkade vegetarisk pasta på Dallas idag. Helt ok, men nu är jag ju så mätt att jag inte orkar tänka. Jag har pastasås i hjärnan liksom.

Istället kan jag prata på msn och fantisera lite om min balklänning som jag fann idag på Klädpiraten. Innan hade jag gruvat mig lite inför själva "kollandet och letandet", men turligt nog behövde jag bara gå till en affär så hittade jag en som passade bra nästan direkt. Nu kommer jag åtminstone vara helt okej snygg liksom. Den är pastellgrön och prasslig - klänningen alltså.

Du fattar verkligen inte hur mätt jag är.

Kommentarer
Postat av: Jo

"helt okej snygg" - SKITSNYGG heter det. Hallå?

2008-05-22 @ 22:03:05
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: majsis

:) tack ska du ha! men trots allt kommer man inte ifrån det faktum att det är en balklänning (lite det som är grejen iofs), och jag är inte helt bekväm i sånna utstyrslar. tack i alla fulla fall!

2008-05-24 @ 00:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0