Och vilken välfärdsmodell förespråkar du?

Nä, vad ovärt det känns att sitta klockan 01.12 en tisdagsnatt och försöka argumentera för något som man verkligen verkligen verkligen inte är det minsta intresserad av. Inte kan jag ta till det gamla "sätta på sig studentmössan-tricket" för att tagga till heller. Jag har nämligen packat ner den och bestämt mig för att inte ta upp den förrns DET ÄR DAGS. Dessutom har jag tvättat håret för en stund sedan och vill inte blöta ner den. Istället har jag gjort mig en snitsig frottéturban (-ett sådant pampigt ord!) som jag med inbillad stolthet bär på skulten.
För övrigt är turban en otroligt underskattad version av huvudbonad i vår del av världen. Var det inte snack om att det skulle bli supertrendigt med turban för några sommrar sen? Är det jag som är imbecill eller kom den kanske aldrig till Gävle?
Now fuck off!


















Kommentarer
Postat av: fanny

Alltså, det var ju värsta hypen kring det förra våren. Jag har sett typ 4 pers som har haft på sig det på riktigt och dött för att de försöker så jävla mycket. Det är faktiskt skitfult! Liksom, man kan ju inte bara hitta på att nu ska alla ha turban! Kul om någon hade tagit på sig en utan hype men av när någon tog på sig den med hype.

2008-05-21 @ 16:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0