Jag är inte den som är den, jag är den andra

Det var också jag som var berusast av alla igår.

Nu när jag har fått lite perspektiv på saker och ting känns det ju bara som en ph1 ovärd idé att typ kräla omkring på ett köksgolv mitt i natten, men just då tyckte jag verkligen att det var världens grej. Världens grej! Jag tyckte även att det var kul att stå inne i en pytteliten garderob en stund. Hur som helst har det där med värdighet har ju aldrig varit min starka sida, och det är något som jag helt enkelt får ta och acceptera hos mig själv.

Näe, jag skämta bara - det är inte alls "helt enkelt". Det är skitsvårt och idag vill jag helst inte alls tänka på vad jag gjorde igår. Jag är inte härliga bruden, jag är ångestbruden - Hej! Fan vad pinig och sunkig och barnslig jag är.




326319-25

Kommentarer
Postat av: maria

ordet sötfull har fått en ny innebörd för mig. du var så himla glad och "Å NI ÄR SÅ FINA"

fast jag var ju inte med hos häll som sagt, då, när du var i ditt esse.

men ändå. puss pårej

2008-05-03 @ 13:28:23
URL: http://skititraditionerna.blogspot.com
Postat av: Maja Kultur

Det var snällt sagt Maria. Spank you!

2008-05-03 @ 23:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0