Words I've never read in the Bible

"Håll käften, din jävla jävulsjävul"
"Nu gäller det bara att komma ihåg att man har mens också"
"Jag har mycket svårt för konstgjorda apelsiner"'


Ah, internhumorn blir inte mycket bättre än när två goda vänner umgås dygnet runt i åtta dagar. Förra veckan hade jag nöjet att dela rum med Cia - min polare sedan jag föddes, och tillika mammas bästis dotter (hängerume'?), på Hotel Grohman i Italien. Det var underbart rakt igenom, och nu är jag mer säker än någonsin att det är till alpvärlden jag ska efter gymnasiet (även om det här var Dolomiterna...)!

image20

(Ursäkta prettobilden. Jag kanske tar bort den senare, men för nu får den faktiskt duga...)

Kommentarer
Postat av: Carliboy.

Men hur var ölet då?
ÖLET!!!

2008-03-03 @ 09:36:25
Postat av: D

Är det en cykelhjälm du har på huvudet?

2008-03-03 @ 18:14:58
URL: http://January19th.blogg.se
Postat av: Maja

Carliboy: Där drack jag det godaste ÖLET jag någonsin druckit. Seriöst! (en Beck's på hotellsängen efter 8.00-17.30 i backen)
D: Nej. Det är en äkta störtkruka.
Ser du väl?!
Pucko.

2008-03-03 @ 22:47:47
Postat av: cia

haha. jag säger fortfarande jävla jävulsjävel. åt allt. hela tiden. det har liksom fastnat. det är så skönt att säga.

2008-03-11 @ 23:01:05
Postat av: Maja

Cia: ^^, JAG VET!!!

2008-03-12 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0