Jag har (fortfarande) ingen ordning på mina papper

Just nu sitter jag med en guldig rosett i håret. Det fick bli så eftersom att jag inte kunde hitta någon av alla de 1 000 000 000 [en miljard] snoddar som jag har tappat bort här hemma.

Idag visste jag inte när min enda lektion började, då jag slarvat bort min almanacka - och bestämde mig därför för att skippa den. Mog1.

Istället för att gå till skolan, åkte jag och fikade med Anna Häst - som jag sedan länge lovat en present. Självklart glömde jag den presenten hemma, och kunde således inte ge den till henne den här gången heller.

Varje kväll vid läggdags när jag kommer in i mitt rum ställer jag mig själv frågan: Var sover jag egentligen? Jag påminner: Där! Du ser högen berget med kläder, böcker och papper? Om du bara föser ner allt typ en halv meter så kan du kura ihop dig där och få till en sovplats. Visserligen undermålig, men så är det ibland.

Imorgon, har min geografilärare bestämt att vi ska lämna in en uppgift som jag knappt har börjat på. Jag hatar geografi. Jag hatar mitt liv. Men det är fan inte mer än rätt att jag sitter här med ett jävla PRESENTSNÖRE på huvet - "stupid is as stupid does".  Och låter inte det som en fånig frisyr, så säg!? Skitlöjlig.
/Majken

Kommentarer
Postat av: D

Jag förespråkar att vi lägger ner det här med skolan inom en snar framtid.

2008-03-12 @ 20:20:36
URL: http://January19th.blogg.se
Postat av: Maja

D: Jag är så jävla på att du anar't inte. Nu får det faktiskt räcka.

2008-03-12 @ 20:52:22
Postat av: amanda

Jag tycker faktiskt det låter väldigt gulligt med en butter liten Maja som sitter med guldig presentrosett i håret. Hade jag varit estet hade jag nog gjort en rar tavla av det.

2008-03-13 @ 08:39:10
URL: http://andwelookedsogood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0