Sp3K är bäst - ingen protes(t)

Ja, hörni... här kommer den igen: SPELNINGSLISTAN TILL STUDENTEN!
(you know the drill)
1. Queen - We are the champions

2. Kanye West - School spirit skit 1

3. Säkert - Sanningsdan'

4. James och Karin - Har du grävt någon grop idag?

5. Magnus Uggla - 24 timmar

6. Arctic Monkeys - Dancing shoes

7. Billie the Vision and the Dancers - Vamos a Besarnos

8. Bruce Springsteen - Born to run

9. Daft Punk - One more time

10. Dr. DRE - Still DRE

11. Håkan Hellström - Kom igen Lena!

12. Elias and the Wizzkids - Young and hairy

13. Elton John - Crocodile rock

14. Gnarls Barkley - Smiley faces

15. Toploader - Dancin' in the moonlight

16. Paradisio - Bailando

17. Eagle Eye Cherry - Save tonight

18. Håkan Hellström - En midsommarnattsdröm

19. Jens Lekman - Into eternity

20. Justin Timberlake - Sexyback

21. Laakso - Dropout

22. Nena  - 99 luftballons

23. Junior Senior - Move your feet

24. Fredde Le Grand - Put your hands up for Detriot

25. Monetybrother - Reconsider me

26. My morning jacket - What a wonderful man

27. Red hot chili peppers - By the way

28. SMK - Övningsköra

29. Ted Gärdestad - Satellit

30. Håkan Hellström - Känn ingen sorg för mig Göteborg

31. The Ark - Father of a son

32. The Coral - Dreaming of you

33. The Who - Baba O'Riley

34. The tough Alliance - Koka-kola veins

35. Those dancing days - Those dancing days

36. Cornershop - Brimful of Asha

37. Frank Zappa - Bobby Brown

38. Gyllene tider - Gå och fiska

39. Infinite Mass - The thief

40. James Brown - Play that funky music white boy

41. Mamas and Papas - Seasons in the sun

42. MC Hammer - U can't touch this

43. R. Kelly - World's greatest

44. Robin Hood - Oo-de-lally

45. Snook - Snook, svett och tårar

46. Teddybears STHLM - Cobrastyle

47. The Darkness - I believe in a thing called love

48. Tom Jones - Sexbomb

49. Queen - Don't stop me now

50. The Clash - Rock the Casbah

51. CC Music Factory - Everybody dance now

52. David Bowie - Heroes

53. Jackson 5 - Baby I want you back

54. Donna Summer - Hot Stuff

55. Little Richard - Tutti Frutti

56. Gloria Gaynor - I will survive

57. Eminem - Lose yourself

58. Fool's Garden - Lemon Tree

59. Jakob Hellman - Du är allt jag vill ha

60. Teddybears STHLM & Swing Fly - Hey boy

61. Depeche Mode - Just can't get enough
(+Elins fyra låtar som jag ännu inte flyttat över till den rätta datorn...)

Asså, jag trodde jag hade fler, men det går ju fortfarande bra att lägga till låtar. 

Åtminstone jag saknar Marit Bergman. Beatles var önskat, men jag hade visst inte den låten - så Maran du måste skicka alla de låtar som du snackade om.

Om man vill ha med något speciellt ska man skicka låten till mig på MSN eller via mail. Min adress är [email protected]

Puss!


Kommentarer
Postat av: jo

Jag vill ha med Kristian Anttila - Smutser! PEPP.

2008-06-10 @ 20:35:49
URL: http://emjoth.blogg.se/
Postat av: m

OK jag har några:



bob hund - nu är det väl revolution på gång

the temptations - shout

pugh - finns det lite stolthet kvar

familjen - det snurrar i min skalle

the vapors - turning japanese

ebba grön - flyktsoda



jag kan maila om du vill! eller så loggar du bara in på msn...



PEPP!

2008-06-11 @ 00:14:22
URL: http://skititraditionerna.blogspot.com
Postat av: "Om man vill ha med något speciellt ska man skicka låten till mig på MSN eller via mail. Min adress är [email protected]"

att det ska vara så svårt att fatta...

SKICKA!!!!! :P

2008-06-11 @ 09:46:31
URL: http://majsis.blogg.se/
Postat av: m

PEPPEN! JAG KÄNNER PEPPEN!!!

2008-06-11 @ 12:22:31
URL: http://skititraditionerna.blogspot.com
Postat av: Elin

Det är imorgon! Sjukt

2008-06-11 @ 19:06:42
Postat av: Hanna

24 timmar med Magnus uggla är ett måste!Acceptera mig på msn :)

2008-06-11 @ 22:26:09
URL: http://frokenflorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0