OBS: detta ÄR en kontaktannons!

Hej! Är du som jag trött på långa och ensamma sommardagar?
Som nybliven student har jag upptäckt att ensam inte alls är stark när mina vänner hellre umgås med sina respektive, jobbar, eller bara vilar. Och därför söker jag nu Dig/Er, kompis/ar - kille eller tjej - som peppar på att hitta på nya saker, festa eller bara hänga lite.
Körkort är ett plus - men inget måste, och när det kommer till ålder är jag inte kräsen.
 
Svar till "Sommaren är kort - tillsammans är man mindre ensam"






Kommentarer
Postat av: maria (tjej, 18 år, gävleborgs län)

JAG LEKER MED DIG PÅ FREDAG!

2008-06-23 @ 18:55:26
Postat av: Hanna

Det låter som om vi är själsfränder faktiskt. Har tyvärr inget körkort men har en jäkla fin cykel jag lånar av min mor. Jag har inte mycket att erbjuda, bara en axel att gråta på och kanske en fin kladdkaka att tröst äta ihop. Är du intresserad av att träffas kan du väl slå en pling? Jag väntar vid telefonen.

2008-06-29 @ 01:00:36
Postat av: Dress Like a Princess

Vänner är så bra

2008-07-14 @ 20:51:24
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0