I <3 horses 4-ever

Ja, eftersom det aldrig händer något NÅGONSIN där hemma, och ingen känner för att roa mig så har jag stuckit till Skåneland a.k.a. Hästmekka. Anna Häst berättade att hon hade fått en dag ledigt från sitt sommarjobb här nere och när jag fick höra det så dröjde det inte länge innan saken var biff.
Idag har vi varit underbart nördiga och bara pratat om hästar eller sånt som hör hästar till. NICE! Och när jag ändå befinner mig i krokarna, så kändes det minst sagt givet att göra ett besök på Flyinge. Och jag behövde inte direkt bli besviken, nej jösses vad flådigt det var! Allt från stallarna till hinderparken var perfekt.
Nu gnäller Anna Häst att hon är hungrig... men vi hörs väl, hej.



Kommentarer
Postat av: Anna "Häst"

Allvarligt, du KAN inte fortsätta kalla mig det!! Jag låter som 5 år och totalinsnöad på hästar (okej, inte helt fel just nu kanske, men ändå..) Nej, jag vill ha nåt intelligent namn, tack.



Åh, snälla byt!



2008-06-29 @ 20:50:29
URL: http://annalindberg.bloggsida.se
Postat av: Maja

Johodå, det kan jag väl visst det. Jag tycker det är ett perfekt namn på dig - så get used to it!

2008-06-30 @ 23:12:28
URL: http://majsis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0