Svett, svett och svett

När jag kom hem från Arvikafestivalen igår var jag för trött för att kunna sova och för hungrig för att laga mat, så jag kraschade i soffan och sedan dess har jag legat här, typ.
Blablabla... Jag skulle kunna ta upp åtminstone en bråkdel av vad som hände där i Värmland, men jag är faktiskt inte på humör för det. Rubriken sammanfattar en stor del av upplevelsen, och om nån nu mot all förmodan skulle känna sig nyfiken så berodde svettandet på all jävla sol vi utstått under veckoslutet. 

Läste nyss igenom vad jag skrivit, och kom fram till att jag verkligen är lika trött som det verkar i texten ovan. Nu ska jag således avsluta detta inlägg.
Först bara en bild på världens sexigaste man som jag träffade på i torsdags. Det tycker jag ni förtjänar efter att ha tagit del av min blogg idag.

2008-07-05 - HåKAN HELLSTRöM från Stora Scenen / GatufestenHurricane Gilbert, puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0