What's up (your but?)

Jag har en riktigt, r i k t i g t seg dag idag. Det har faktiskt ingenting alls att göra med att det är ni-vet-vilken-dag-jag-menar idag (hej Förnekelse!), utan just idag kände jag bara att Faan, vad allt ska vara så förbannat jävla tröttsamt. Jag kan inte, jag vill inte, och jag orkar inte. Fuck you!

Mog1.

Hur konstruktivt är det egentligen att tänka på det här viset? - VA?!
Det ger åtminstone inga pluspoäng i vuxendom, det är då ett som är säkert. Men jag är ju inte vuxen, så det  passar liksom mig. Jag är fullt kompatibel med en hormonstinn fjortonåring och skulle alldeles säkert passa in i vilken högstadieklass som helst. Detta är jag helt övertygad om. Synd bara att själva omgivningen inte delar min uppfattning. Medans jag vill lalla omkring på hemkunskap och smygröka bakom hörnet, tycker Samhället att jag ska söka jobb och göra högskoleprovet. Mentalt är jag helt redo för nästa nummer av KP, och officiellt analyserar jag fornegyptiska hieroglyfer. Herre gud, fru Jesus och Fan och hans moster, det är väl klart att jag känner mig lite utmattad av allt detta spel för gallerierna. 


----------


Hej då.

Kommentarer
Postat av: jo

Fan, Maja, du är jävligt bra på att skriva.

2008-02-15 @ 11:11:08
URL: http://emjoth.blogg.se
Postat av: Maja

Tack så mycket, Johanna!!!
:)

2008-02-16 @ 11:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0