Knark- och GirlpowerFöreningen Runa

I helgen hyllade jag mitt hjärtas helgedom: KGF Runa.

Det var som vanligt - vilt, vågat, och vanskligt. Jag tog, typiskt för mig själv, på mig rollen som den gapiga och dryga bruden som tror att hon är cool på riktigt. Om jag gick igenom allt som hände under gårdagskvällen här och nu, skulle det bli världshistoriens längsta blogginlägg, och det vill jag försöka undvika. Jag är ju ingen mästare i långroman direkt... 
Men ibland brukar man, som ett litterärt grepp, låta läsaren associera fritt kring ett eller ett par ord. Om jag skulle få säga två ord för kvällen så skulle det nog bli PILLER och PENALISM (orden behöver inte nödvändigtvis ha någon koppling till varandra).



image17
Jag bifogar en bild i fall fantasin skulle tryta.
/Maja i myllan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kika in på min blogg, du hittar säkert något som intresserar dig!
Ha det bra!

2008-02-18 @ 01:35:05
URL: http://hjartaallt.blogg.se
Postat av: Anna

Älskar vårt nya, klatschiga namn. Det ligger rätt i tiden. Och älskar jubbet. Och Runa. Och är inte hjärntvättad idag heller.

2008-02-18 @ 22:40:53
Postat av: Maja

Anna: Ja, men visst är det gött?! Jag älskar också!!! Vidare så tycker jag det är skönt att höra att du har kvar din självständiga tankeverksamhet. Känns tryggt.

2008-02-19 @ 14:37:26
URL: http://majsis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0