Kvinnodjur, bah!

Idag är jag lite stressad och ganska arg, och det utan någon vidare anledning. Vissa dagar vaknar man med en dålig magkänsla som kan gnaga en under resten av dagen.
För att agera ut en del av mina aggressioner följer här en klassisk HATA-lista:

  • Balen - som egentligen ska bli hur kul som helst, men jag är rädd.
  • Polhems vaktmästare - pajasen som kallar mig "lilla gumman", men som jag är tvungen att vara trevlig mot ändå för stämningens skull (visst skulle jag kunna be honom att sluta upp med det, men det känns olustigt och som något han egentligen borde fatta själv. Dessutom vill man ju också helst undvika att framstå som en rabiat surfitta (och jo, det är precis vad man verkar som om man säger sånna saker!)).
  • Min egen lathet - ställer allt som oftast till det, och det värsta är att jag bara har mig själv att skylla. Helt klart min sämsta egenskap.
  • Kina - för att jag inte fick följa med på den resa som majoriteten av de personer som står mig närmast åkte på.
  • Trean - seriöst, jag pallar inte mer tråkigheter. Att jag försover mig ungefär varje dag gör inte heller saken bättre.
  • Stalltjejer - jag har själv varit en, men jag är inte en av dom.
  • Caps Lock - för att den jävla knappen sitter på tok för nära "A"

/Maja


Kommentarer
Postat av: Kristine

Hoppas du får en fin dag! Kramar Kristine!

2007-11-10 @ 14:05:45
URL: http://Kristines.blogg.se
Postat av: Maria

Du motiverar ditt hat i alla fall! Det enda jag kan komma på att jag hatar är grisar. Dom skrämmer mig.

Det fixar sig Majsis!

2007-11-10 @ 16:10:37
URL: http://segerhuva.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0